preskoči na sadržaj

Gospodarska škola Buje

Login
Tražilica
GŠ Helpdesk

       

     PRIJAVI POTEŠKOĆU ILI KVAR

E-dnevnik

Obrasci

Posredovanje pri zapošljavanju učenika u 2024. godini :

PISANA SUGLASNOST

POTVRDA O ZAPOŠLJAVANJU UČENIKA

POTVRDA PUNOLJETAN UČENIK

OBRAČUN UČENIKA


Zahtjev za izdavanje duplikata/prijepisa ocjena svjedodžbe:

ZAHTJEV

Virtualna knjižnica

<a href="https://www.freepik.com/free-photos-vectors/technology">Technology vector created by macrovector - www.freepik.com</a>

Školski e-Rudnik

Projekti



Stolar

Zanimanje :      STOLAR

Sektor:            Šumarstvo, prerada i obrada drva

Trajanje:         Program trogodišnjeg trajanja obrazovanja za

                         obrtništvo – Jedinstveni model obrazovanja (JMO)

ŠTO RADI?

Izrađuje, ugrađuje, postavlja, popravlja te održava masivni i pločasti namještaj i građevnu stolariju (prozore, vrata, stubišta, ograde, krovne nadstrešnice i dr.). Također, oblaže stropove i podove te izrađuje pregradne stijene. Stolar može raditi i na restauraciji i rekonstrukciji namještaja ili se baviti oplemenjivanjem namještaja furnirom i letvicama. Posao stolara počinje zaprimanjem narudžbe, slijedi izrada nacrta i narudžbe svih potrebnih materijala. Stolar priprema strojeve i alate koje će koristiti tijekom svoga rada. Nakon potrebnih mjerenja i skiciranja slijedi obrada materijala ( piljenje, blanjanje, izrada veza ili spojeva, glodanje, bušenje, dubljenje drva i izrada utora te struganje i brušenje). Nakon obrade materijala potrebno je spojiti sve dijelove nakon čega slijedi završna površinska obrada uz nanošenje zaštitnih sredstava, lakiranje, brušenje laka i poliranje. Posao obavlja uglavnom u zatvorenim prostorima (tvorničke hale, obrtničke radionice), dok stolari koji izrađuju građevnu stolariju rade i na otvorenom.

ČIME RADI?

U radu koristi sljedeće alate i strojeve: pile, blanjalice, glodalice, bušilice, tokarilice, preše… Također se koristi i računalnim programima pri konstruiranju i izradi proizvoda.

Potrebne osobine za uspješno obavljanje posla:

U radu je izložen buci, prašini i opasnostima od ozljeda pa je za obavljanje navedenih poslova potreban zdrav mišićno-koštani i dišni sustav. Također je važna razvijena fina motorika, sposobnost predočavanja i razumijevanja prostornih odnosa te dobra koordinacija vida i pokreta.

 

ŠTO UČIM TIJEKOM OBRAZOVANJA?

Općeobrazovni dio

Nastavni predmet

TJEDNO SATI

UKUPNO

I. god.

II. god.

III. god.

I. – III. god.

Hrvatski jezik

3

3

3

9

Engleski jezik (Njemački jezik)

2

2

2

6

Talijanski jezik

2

2

2

6

Povijest

2

-

-

2

katolički Vjeronauk/Etika

1

1

1

3

Tjelesna i zdravstvena kultura

1

1

1

3

Politika i gospodarstvo

-

2

-

2

UKUPNO

11

11

9

31

 

Strukovni dio

Nastavni predmet

TJEDNO SATI

UKUPNO

I. god.

II. god.

III. god.

I. – III. god.

Osnove računalstva

1

-

-

1

Tehnologija zanimanja

1

2

3

6

Poznavanje materijala

2

1

-

3

Crtanje s konstrukcijama

2

3

3

8

Matematika u struci

1

1

1

3

Izborna ( Matematika u struci )

1

-

-

1

Izborna (Hidrotermičko šumarstvo, prerada i obrada drva)

 -

1

-

1

Izborna ( Osnova restauriranja namještaja)

-

 -

2

2

Izborna ( Tehnologija tokarenja drva)

-

 -

1

1

UKUPNO

8

8

10

26

Praktični do

Nastavni predmet

TJEDNO SATI

UKUPNO

I. god.

II. god.

III. god.

I. – III. god.

Praktična nastava u školskoj radionici

6

6

4

16

Tehnologija zanimanja

1

1

1

3

Praktična nastava u radnom procesu

16

16

18

50

UKUPNO

23

23

23

69

 

 

preskoči na navigaciju