Posredovanje pri zapošljavanju učenika u 2024. godini :
POTVRDA O ZAPOŠLJAVANJU UČENIKA
Zahtjev za izdavanje duplikata/prijepisa ocjena svjedodžbe:
Uspješno proveden projekt mobilnosti MUGS
12.03.2014.
Osam učenika 2.D i 3.D (Erik Brčić, Đanluka Banko, David Sirotić, Luka Dejak, Josip Pražen, Lorenzo Klarić, Antonio Barišić, Mateo Pražen) i prof. Milovan Jovanov
nakon poprilične avanture zbog zametenih pruga u Sloveniji i Austriji, zbog čega su morali putovati autobusom do Bischoffena, a ne vlakom kako je bilo predviđeno, kasno navečer stigli su u Leipzig.
Odredište mobilnosti bio je grad Schkeuditz, sjedište ustanove koja je ugostila naše učenike i prof. Jovanova tijekom dvotjedne mobilnosti (2. – 15. veljače).
Programom stručne prakse predviđeno je da naši učenici izrade buggy jednosjed
s električnim pogonom i sustavom na solarno punjenje.
Uz nadzor mentora, naši su učenici veoma profesionalno pristupili radnim zadatcima te su uspješno obavili sve što je programom stručnog usavršavanja bilo predviđeno.
Za njihov trud i rad uručena su im priznanja i certifikati, a u izradi je i osobni Europass Mobility dokument za svakog sudionika mobilnosti u kojemu se bilježe razdoblja usavršavanja u inozemstvu, a služi prepoznavanju iskustava, vještina i sposobnosti usvojenih na taj način u cijeloj Europi.
Učenici su bili veoma zadovoljni i kvalitetno organiziranim slobodnim vremenom.
Neposredno nakon dolaska otišli su na jednodnevni izlet u Leipzig.
U pratnji vodiča učenici su razgledali znamenitosti grada i upoznali se s kulturnim, povijesnim i gospodarskim značajkama najvećeg grada njemačke savezne pokrajine Saske. Međutim, pravi doživljaj bio je dvodnevni izlet u Berlin.
Učenici su organizirano posjetili sve važnije lokacije glavnog grada Njemačke: zgradu Reichstaga – sjedište jednog od dvaju domova njemačkog parlamenta, Brandenburška vrata, Memorijalni centar Europe posvećen Židovima stradalima u II. svjetskom ratu, Muzejski otok, ostatke Berlinskog zida i Checkpoint Charlie, najpoznatiju berlinsku aveniju Kurfürstendamm i znamenitu ulicu Friedrichstraße.
Tijekom mobilnosti našlo se vremena i za „muške stvari“ poput razgledavanja autosalona Mercedes Benza ili industrijskih postrojenja BMW-a.
Bilo je tu i večernjih druženja i novih prijateljstava s učenicima iz cijele Europe koji su istovremeno boravili u Schkeuditzu.
U svakom slučaju, naši učenici su jednoglasni u mišljenju da je ova mobilnost bila odlično iskustvo koje bi bez razmišljanja odmah ponovili i svakome preporučili.
Jezične i kulturološke pripreme
Učenici su iznimno zadovoljni jezičnim i kulturološkim pripremama koje je prije odlaska na mobilnost s njima održala prof. Katarina Badurina. Smatraju da su bili kvalitetnije i temeljitije pripremljeni od ostalih učenika koje su susreli na mobilnosti, a tema sata koja im je bila najkorisnija za vrijeme boravka u Njemačkoj ona je u sklopu koje su se upoznali s općom kulturom, pravilima ponašanja i snalaženjem u javnom prijevozu.
Džepni priručnik koji su ponijeli sa sobom bio im je nezamjenjiv u svakodnevnoj komunikaciji na njemačkome jeziku.
Ovaj uigrani tim napravio je Power Point prezentaciju (18MB) kako bi nam dočarali ova dva nezaboravna tjedna.
Mobilnost učenika Gospodarske škole
3.02.2014.
Zahvaljujući sredstvima dodijeljenima za projekt mobilnosti MUGS (Mobilnost učenika Gospodarske škole) od Agencije za mobilnost i programe EU, osam učenika 2.D i 3.D jučer je otputovalo na dvotjednu stručnu praksu u Njemačku.
Učenike tijekom stručnog usavršavanja i boravka u partnerskoj ustanovi Vitalis prati profesor Milovan Jovanov. Novim projektom mobilnosti željeli smo omogućiti našim učenicima stjecanje novih znanja, vještina i kompetencija kroz osobno usavršavanje te ih na taj način motivirati za kasnije aktivno sudjelovanje na tržištu rada.
Odlasku na stručno usavršavanje prethodile su jezične i kulturološke pripreme.
Evo što su neki od naših učenika rekli prije odlaska:
„Pripremna faza bila je super. Očekujem da ćemo u Njemačkoj vidjeti njihov način rada i usporediti ga s našim.“
„Pripreme su bile odlične, ugodno se učilo i naučilo. Pohvale profesorici. Očekujem da naučim nešto što će mi pomoći u budućnosti i ugodan boravak.“
„Mislim da ćemo u Njemačkoj puno naučiti i vidjeti puno novih stvari. Na pripremama je bilo super zbog ugodne atmosfere, programa i profesorice.“
„Mislim da je odlazak u Njemačku kao dio praktične nastave vrlo dobra stvar. Ne samo da ćemo naučiti ponešto njihovog jezika, nego i njihov princip rada.“